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Viel Spass wünscht das Team von www.wasserlasser.com

    Was kostet ein Flug habe ich mich heute gefragt. Jedes Wochenende schaue ich auf die Ergebnisse, die Liveticker, schaue mir die Pressekonferenzen nach den Spielen an und bekomme mein Lächeln nicht aus dem Gesicht.

    Das spielt MEIN SERC gegen Teams wie München, Mannheim und Wolfsburg und gewinnt die Spiele. Und wenn man dann doch mal gegen München verliert wie das am Freitag geschehen ist, dann bekommt man Lob vom Gegner und die Spielweise des Gegners zeigt, dass es in Schwenningen nichts geschenkt gibt. Lone Wolf sagt das treffend in seinem Blog


    Zitat

    Der vielleicht beste, aber zumindest erfolgreichste, Trainer der DEL-Geschichte verlässt unser Eis und muss kräftig durchpusten, ist auf der PK stolz auf seine Mannschaft, die ein „Top Five – Team“ der Liga geschlagen hat. Wann haben wir in Schwenningen zuletzt solche Komplimente erhalten?

    Einfach klasse. Die Mannschaft spielt ein wirklich tolles und ansehnliches Eishockey und

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    The millennium installment in the NHL series brought as usual updated rosters, featuring for the first time the Atlanta Thrashers, plus enhanced graphics and sound.

    The two main features of the game are the new Dynasty mode, allowing a player to lead a team to success for 10 straight seasons, while keeping an eye on the new talent on the yearly drafts and trading with other teams, and the face import feature, which gives the chance to assign each custom player their own face based on a photo. To do so, a photo must be placed in a folder, imported and then hotspots (head shape, eyes, nose and mouth) must be set, to define how the texture will be mapped into the face model.

    Gameplay became a lot faster and tougher, and two new moves were included: "Big Hit", to flatten the oppositions' golden boy, and "Special Movement", to go around those tough defenders with ease. Other new features include individual player and goalie boost (to give an handicap for a team), jersey selection,

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    After the award-winning NHL 98, EA worked to improve what was considered to be one of the most complete ice hockey games in the market. Along the usual and almost obligatory NHL roster updates, the International mode first featured in the previous version was expanded, allowing players to choose IIHF rules and rink size.


    Graphically, the arena is more detailed with more rinkside features, and ice reflections, player faces were improved and stand more seamlessly into the model, enhanced motion capture result in better animated hits (with the ability to break the glass with a well-placed body check making a return), shots and saves, and finally an higher polygon count complete the graphic enhancements to the game.


    As graphic changes aren't enough to make a game better, gameplay was also tweaked, with computer players being smarter, both in offense and defense. Shooting was tweaked (slap shots are easier to pull, players no longer skate in circles to do some backhand shots and must be

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    Es ist Anfang September 2017 und ich sitze hinter meinem PC und schau mir die Transfers der Wild Wings an.

    Timonen, Rech, Bohac und wie sie alle heissen. Nochmal schnell auf diversen Internetseiten geschaut was die Herren so können und wo sie her kommen. Frankreich, die Eishockeymacht. NLB, DEL 2 und was man da nicht alles sieht.

    Sollte es nicht besser werden in Schwenningen? Wollten wir nicht mal zumindest in die Pre Play Offs? Das kann man dann wohl auch schon im September wieder stecken und dankend ablehnen.

    Es kommt der achte September und das Team gewinnt 2:1 in Iserlohn. Klasse, das erste Spiel gewonnen, das hatten wir doch schon oft. Jetzt geht es wieder Berg ab, denn den Pessimismus habe ich für mich gepachtet. Es folgen die Niederlagen gegen Mannheim und München. Kann man verlieren, denn die bösen Adler und Dosen haben ja Geld ohne Ende, wie will man da was reissen? Jetzt gegen Krefeld gewinnen und ich kann endlich wieder stolz im SERC Trikot in den Flieger steigen. Das

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    Seit 1999 bin ich nun am AddOns für NHL erstellen. Das ganze hat recht gemütlich angefangen und ich habe hier und da mal was versucht und inzwischen sind die Dinge ganz brauchbar.

    Leider hat sich aber auch etwas in der Community verändert. War man anfänglich noch dankbar, dass Leute etwas gemacht hatten muss man heute Akkordarbeit leisten und wehe man bringt nicht dauernd was neues raus. Jeder will alles und das sofort und natürlich umsonst. Wenn man Leute darauf hinweist, dass sie auch selber was machen können bekommt man zu hören "Keine Zeit", "Keine Ahnung wie das geht", "Ich habe die Programme nicht" oder mein Liebling "Dann halt nicht".

    Ich weiss, wir leben in einer anderen Zeit und Leute können sich hinter Avataren oder Forennamen verstecken, aber das heisst doch nicht, dass man alles einfach so bekommt.

    Nehmt euch mal die Zeit und schaut was man alles machen muss um sowas zu erstellen. Es gibt immer wieder sehr gute Beispiele, wo Leute dann selber was erstellen und schon wird

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    NHL 98 features much faster and refined gameplay (now using four action keys instead of two, removing the need to double-tap to perform some actions), along other new features such as "in-the-fly" tactics developed by Marc Crawford, then manager of the Colorado Avalanche and new commentary lines from Jim Hughson and Darryl Reaugh and a re-worked interface. Graphics are improved from the previous version with the players being less angular, and thanks to 3Dfx support, with less pixels showing in the textures. The in-game presentation follows a TV-style script, zooming in players while displaying stats during clock stoppages.


    As far as game modes go, in the year of the first Olympic Tournament with professional players, NHL 98 introduced the first real international competition, with 18 International teams to choose from. Other game modes include Season (option to pick between 25 or 82 games) and Playoff (best of 1, 3, 5 or 7 matches) and a Penalty Shootout mode.


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    1997 edition of EA's NHL sport simulation series. Improvements in this edition come mostly in the graphical arena, with a refined version of the "virtual stadium" system that adds new camera angles (including the classical top-down one strangely missing from NHL 96), and polygonal players instead of the bitmap-based ones with motion-captured animations.


    Other extras include multiplayer support for up to 8 players through network or Gravis's GrIP system, the option to create new players and trade them around, and the usual amount of EA sports licensed multimedia flair, including an interesting "Goalie Mask Viewer" which lets you observe the elaboratedly decorated helmets of 30 goalies.

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    NHL 96 was the first EA Sports game to feature Virtual Stadium technology, which resulted in a 3D feel and multiple camera angles. The NHL license ensures that real teams and players of the era are included, with a full league and playoff system. Many game options can be toggled - the infamous fighting is optional, as are the penalties and offsides. The control system makes it possible to execute one-touch passes, and several special trick moves to quickly advance the ball. As a bonus feature, it included Hockey Card profiles of every player on CD and interviews with the stars of the game.


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    NHL 95 was EA Sports' third licensed ice hockey game, promising the fastest action in the series to date. The action is viewed top-down, and can be played with or without realistic penalties. There is a full season mode, allowing you to guide a team through all 84 matches, with the option of injuries potentially putting players out of a sequence of matches. You have full control over trading and creating players for your squad. New in-game moves include dummy shots and lie-down blocks.


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