Don't have an account yet? Then register once and completely free of charge and use our wide range of topics, features and great options. As a registered member on our site, you can use all functions to actively participate in community life. Write posts, open topics, upload your pictures, put your videos online, talk to other members and help us to constantly improve our project and grow together! So, what are you waiting for? Become a part of us today!
Welcome to www.wasserlasser.com
You will need to register in order to use this site. After you registered, you can download files, you can post in the forum and you will be part of the community.
You can find help in the lexicon under "first steps" in case you have any questions.
Enjoy the site. Your www.wasserlasser.com team
As you’ve probably noticed, this site is multilingual.
This means we translate the site into different languages, add new features, and make changes from time to time.
We need your help to ensure that all translations are accurate and that missing language variables are corrected.
Don’t be shy – let us know if you find a problem or if something needs improvement. It’s only with your help that we can make the site better and fix any errors.
Sagt mal, macht ihr eure Boxenstopps selber oder lasst ihr die automatisch machen?
Ich würde sie gerne selber machen...aber bei mir hält das Auto nie an. Ich drücke zwar den Knopf mit diesem Brakes-Schild, aber mein Fahrer rauscht einfach durch....??
wenn du die boxenstopps selbst durchführst, dann immer nur auf die aufleuchtenden schaltflächen klicken
dabei ist das brakes schild das letzte von allen, drückst du es zu beginn, ist der boxenstopp natürlich gleich wieder beendet
ich mache die stopps auf jeden fall selbst, geht um einiges schneller
bei einem fahrer lasse ich bei den runden immer die voreinstellung, beim zweiten fahrer mache ich die stops 3 runden später als voreingestellt
das funktioniert so ganz gut
wenn man noch genug benzin für 1-2 runden mehr als zum geplanten stopp hat, sollte man dies nutzen und den stopp im kommandostand um die jeweiligen runden verlegen, so kann der fahrer vielleicht noch die nötigen sekunden rausfahren,gerade, wenn der vorstprung schon groß ist und am wachsen ist
Ich dachte immer, das Schild wäre zum Anhalten gedacht...aber dann, dann ist ja alles klar! Werd ich gleich mal ausprobieren, vielen Dank!
Das mit den Stopps "auseinander" legen mach ich auch, einfach der übersicht halber (und um, wie gesagt, Luft zu haben, den Stopp noch ein paar runden rauszuzögern.
Danke nochmal!
This threads contains one more post that have been hidden for guests, please register yourself or log-in to continue reading.
Support www.wasserlasser.com
Your donation helps keep www.wasserlasser.com accessible and up-to-date for everyone. Every contribution – big or small – makes a difference in maintaining the platform and enhancing our offerings for the community. Thank you for your support and for being part of our community!