BMH GER 1995/96

Welcome to www.wasserlasser.com
You will need to register in order to use this site. After you registered, you can download files, you can post in the forum and you will be part of the community.

You can find help in the lexicon under "first steps" in case you have any questions.

Enjoy the site. Your www.wasserlasser.com team
As you might have noticed, this site is available in several different languages. That means we are translating everything possible, add new things and change things from time to time.
In order to make sure that everything is translated correctly and that we did not miss anything we need your help. We need your help to check for accuracy and for missing translations.
Don't be shy. Let us know if you found a problem or if there is anything we need to fix. We can only improve the site and fix mistakes with your help.

Thanks

Your Wasserlasser Team
  • Als Fußballfan der alten BMH-Generation habe ich BMH AUT, ENG und GER mit den Saison-Daten 1995/96 inklusive Werbung, Wappen und ein paar Bilder modifiziert.

Die vier int. Ligen (England, Italien, Österreich und Spanien) habe ich ohne Ausländer erstellt damit diese in den späteren Saisonen auch noch über genügend Spieler verfügen. Des weiteren habe ich aus dem selben Grund bei jeder Bundesliga-Mannschaft jeweils einen Spieler mit einer Nationalität der oben genannten Ligen zugeordnet. Die anderen int. Ligen habe ich etwas stärker gemacht. Wenn es jemanden stören sollte, dann kann man das leicht mit dem BMH-Editor ändern.

Die Bowlingbahn wurde in eine Spielhalle umgeändert und die 1. Verkehrsanbindung wurde etwas graphisch überarbeitet damit man diese nun optisch besser erkennen kann.

Vielen Dank an die Programmierer Werner Krahe und Jens Onnen, sowie an Der_Dattler, Wighart und dem ganzen manager.net-Team!

Wünsch euch eine Menge Spaß beim Zocken ;) Euer Van der Juzi.

Downloadlink für BMH GER 1995/96 findet ihr ganz unten ODER in der Filebase.

Link zum Download:

2260.pngBMH GER 1995/96 1.0.1Van_der_Juzi5. Februar 2020Datei

Edited 24 times, last by Van_der_Juzi (March 26, 2020 at 10:22 PM).

• This threads contains 5 more posts that have been hidden for guests, please register yourself or log-in to continue reading.